Thursday 6 June 2013

kenapa saya kepada aku??

Assalamualaikum

terima kasih sebab masih sudi nak jenguk blog ni. *kalau ada yang jenguk la kan. well, kali ni aku tak ada cerita yang menarik yang nak dikongsikan.kali ni aku cuma nak explain sikit pasal satu perkara dalam blog aku ni.

korang rujuk balik kat tajuk post ni. tak rasa pelik ke tajuk tu. takpe. yang penting isinya, bukan tajuk. kenapa saya kepada aku? hmm, ape kebende tu?

ok lah. straight to the point, sebenarnya aku nak explain kenapa aku tukarkan gelaran diri aku dalam blog ni dari "saya" kepada "aku". bukan sebab aku nak cakap kasar eh. sorry sikit. aku ni gadis ayu walaupun muka brutal. *konon :p

sebenarnya aku lebih selesa gunakan "aku" dalam blog ni sebab aku rasa kalau guna "saya", aku macam tak menulis kat dalam blog aku sendiri. senang cerita aku gunakan "aku" sebab nak rasa feel punya blog sendiri. lagipun aku rasa biarlah aku jadi diri sendiri dalam blog ni dari jadi diri aku yang fake.

tapi aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang tak selesa kalau aku gunakan gelaran tu. harapnya korang boleh terima dengan perubahan ni. grasies!

No comments:

Post a Comment