Wednesday 10 April 2013

perangai pelik part 1

Assalamualaikum.

perangai pelik apa yang cuba saya sampaikan ni? er.erm. perangai pelik diri sendiri ni haa. bila seseorang perempuan tu berubah mood, some people akan cakap " bendera merah la tu" but it is different for person yang pelik cap ayam macam saya ni. Perangai pelik yang akan timbul contohnya  macam "eh, tetiba rasa macam nak gi jalan-jalan la" or something like tengah kecoh macam murai yang tercabut ekor tiba-tiba boleh berubah senyap jadi macam senah ayu yang duk kat kampung. Perangai-perangai pelik ni akan timbul bila diri ni rasa dah sangat bosan or bila terasa hati.*ouch! nak merajuk tapi tak pandai :p

kadang-kadang empunya diri yang dikira tak cukup inci ni suka buat perkara yang tak dijangka. Contohnya suka gi jalan-jalan sorang diri. Itu maknanya tengah mencari ketenangan untuk mengubat hati yang lara la tu. ececeh. *weekkkk!!!.

satu lagi perangai pelik yang ntah ape-ape yang suka sangat buat ialah makan makan dan makan lagi.selalunya perangai pelik yang satu lagi ni haa akan timbul kalau ada kat rumah. perut dah kenyang pun mulut rasa nak mengunyah lagi. teruk! *kutuk diri sendiri.lalala

bila naik bas untuk pulang ke kampung yang tercinta, dua perkara wajib yang akan dibuat ialah makan dan tidur. Tak sah kalau tak memboyot dengan makanan. Perjalanan tak sempurna kalau tak seminit pun tak tidur.

ni lah manusia yang penuh dengan ragam kan? oh no! bateri laptop nak habis. story mory lagi next time ok.Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment