Thursday 31 May 2012

the mate of my life.ahaa:)


hai people!!

:D (senyuman darlie untuk hari ni).opening hari ni xde ayat2 dramatis ye.xde ayat2 romantik n jiwang bagai tu. 

nah!!! saya kasi tempek gambar ni ..

 
senyum lebar2.cheese:)

apa ni?tibe-tibe je..siapa tu??ooopsss.stop2.jgn banyak tanye sangat boleh.sabar2.nak story mory lah ni.
ok.kita kasi sambung!FARAHANA ATIKAH DZULKARNAIN.Haa..tu la name dia.tenung gmbar dia lame2??cute kan?kan?kan? tengok la member siapa (>.*)...(perasan kejap).Heheheehehe(gelak ayu).sambung.sambung.dah lame saya nak citer skt pasal budak ni.baru hari ni berkesempatan.she is my bestfriend!yes!yes!yes!yes!

walaupun kiteorang baru je kenal..(xdelah baru sgt)..kiteorang dah jadi rapat.sangat.she always there for me when i need her.kalau saya ade problem,dia lah yang akan jadi tong tempat saya buang segala masalah tu.
mksud saya...tempat aku luahkan perasaan la.haaa..dia ni manja ngan mama di taw.ngan saya pown dia manja.tp rasanya dia lbh manja ngan papa dia.

walaupun kiteorang boleh dikatakan satu abad baru jumpa sekali...but still..kiteorang keep in touch.
sayang giler tu nak lepaskan dia.well...saya ni kan memang penyayang.ahaks..(masuk bakul kasi angkat sendiri plak).dia ni suke wooo pksa saya stdy time tahap kemalasan saya tu lebih tinggi dari gunung Himalaya.

 ramai orang panggil cik adik manis ni Farahana..or Atikah...teka saya panggil dia apa??cepat.teka!teka!
 bagi korang tiga saat....1...2...3...huh,,lmbat!!!
ok.saya panggil dia EDDY.apasal???sebab dia ni peminat setia Eddyson.ala...pelakon yg ensem tu.hurm...
dia dah berpunya ke belum???korang nak taw tanye dia sensiri.malas nak comment banyak.ok.
saya dah xde nak bebel apa lagi...so smpai sini je la ye.
apa2 pown...coretan kali ni just nak cakap yg saya bersyukur n hepi to have her as my bestfriend.
kepada Farahana Atikah...terima kasih sudi jadi kawan saya.:).saya sayang awak....


nota di tangan: doakan persahabatan saya n Farahana berkekalan.tq:D


 


 





No comments:

Post a Comment